داغ ترین مطالب اینترنت

|عکس جدید بازیگران ایرانی|طنزوسرگرمی|عکس های دیدنی|دانلودفیلم های جدید خارجی|دانلودبرنامه آندروید

داغ ترین مطالب اینترنت

|عکس جدید بازیگران ایرانی|طنزوسرگرمی|عکس های دیدنی|دانلودفیلم های جدید خارجی|دانلودبرنامه آندروید

سرعت ویندوزتان را افزایش دهید + دانلود


“Glary Utilities Pro” یک نرم افزار قدرتمند برای بهینه سازی و افزایش کیفیت ویندوز رایانه شما است، شما می توانید علاوه بر آشنایی بیشتر با این برنامه کاربردی، آن را به صورت رایگان در این خبر دریافت کنید.
“Glary Utilities Pro” نام  مجموعه ای سودمند از ابزارهای مختلف و قدرتمند برای افزایش کیفیت و سرعت ویندوز شما است.
توسط نرم افزار Glary Utilities Pro می توانید فایل های اضافی و بیهوده را از رایانه ی خود حذف کنید، رجیستری ویندوز را از خطاها پاک کنید، حافظه تان را بهینه سازماندهی کنید، بر روی برنامه ها Startup مدیریت کامل داشته باشید و همچنین نرم افزارها را به سادگی Uninstall کنید.
1243558_343

ادامه مطلب ...

ماکسیما و پراید ۱۱۱ یک میلیون گران شد

n00238587-b

 

« کلید » این تکراری ترین کلمه ای است که این روزها در گفت و شنود های ایرانیان شنیده می شود. « کلیدی » که حسن روحانی، منتحب یازدهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه تبلیغاتی خود، در پایان گفت و گوی ویژه خبری نشان داد و آن را حلال بسیاری از مشکلاتی عنوان کرد که این روزها بر زندگی ما سایه انداخته است. اکثریت مردم نیز « کلید » تدبیر و امید را راه حل مشکلات این روزهای ایران دانستند و حالا انتظار بر این است که روزهای خوشی در پیش باشد. انتظاری که گویا « بازار خودرو » را نیز در بی بهره نگذاشته است و فعالان بازار و خریداران امیدوار هستند قفل بازار خودرو نیز با کلید تدبیر باز شود و پس از ناآرامی یک ساله بار دیگر آرامش در فضای بازار خودرو حکمرانی کند. این انتظار زمانی بیشتر می شود که تابستان در پیش است و بسیاری برای خرید خودرو برنامه ریزی کرده اند. این در حالی است که افت تولید خودرو سبب شده روز های پر رونقی در بازار به ثبت نرسد و قیمت ها چندان دستخوش تغییر نشود و حتی در مواردی نیز افزایش قیمت ها اتفاق بیافتد. بر همین اساس پژو ۲۰۶ تیپ ۲ قیمتی برابر با ۳۶ میلیون تومان دارد که نسبت به میانه های خرداد یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.


ادامه مطلب ...

فال روز شنبه تیر 1392 " 22 ژوئن 2013 میلادی "

می توان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است .



 

ادامه مطلب ...

الناز شاکردوست: مرگ هنری گلزار را تسلیت می گویم

قفل سکوت پر فروش ترین زن سینمای ایران شکسته شد.
Untitled-1

خیابان دروس، دوربین پیام ایرایی و عقربه های ساعتی که از 23 شب گذشته بودند همه انتظار ورودشان را می کشیدند تا بعد از مدت ها قفل سکوت ستاره پر فروش سینمای ایران شکسته شود که دست بر قضا انتظارها به سر آمد…خانواده سبز نوشت: «الناز و علی شاکردوست» خیلی بیشتر از آنچه تصور می کردیم دوست اند؛ خواهر و برادرند اما شاید از جنسی متفاوت تر از آنچه این روزها دور و برمان می بینیم.



ادامه مطلب ...

پیامک های خنده دار 31 خرداد 1392

IMG20031377

معلمی سر کلاس به بچه ها میگه انشا بنویسید با این موضوع : “اگر مدیر عامل بودید چه می کردید ؟”
بعد میبینه همه تند و تند و با هیجان شروع کردن به نوشتن به جز یک نفر که نشسته و داره از پنجره بیرونو تماشا می کنه !
معلم ازش میپرسه : چرا تو هیچی نمی نویسی ؟
بچه میگه : منتظرم تا منشی م بیاد !!!



ادامه مطلب ...

زمان واریز سهمیه بنزین تیرماه


امشب در دقایق آغازین چهارمین ماه سال، سهمیه 60 لیتری یارانه ای بنزین خودروهای شخصی، سهمیه 25 لیتری یارانه ای بنزین موتورسیکلت ها و دیگر سهمیه های سوخت به کارت های هوشمند واریز می شود که این شارژ سهمیه بدون تغییر نسبت به ماههای گذشته خواهد بود.

 

کارت های سوخت خودروهای شخصی با سهمیه یارانه ای به قیمت هر لیتر 400 تومان به اندازه 60 لیتر و سهمیه نیمه یارانه ای به قیمت هر لیتر 700 تومان به اندازه 300 لیتر شارژ می شوند. کارت های هوشمند موتورسیکلت ها نیز با سهمیه یارانه ای به قیمت هر لیتر  400 تومان به اندازه 25 لیتر و سهمیه نیمه یارانه ای به قیمت هر لیتر 700 تومان به اندازه 60 لیتر شارژ خواهند شد.

 

از آنجا که نوع تخصیص سهمیه های سوخت نسبت به خردادماه بدون تغییر است، برای اطلاع از جزئیات بیشتر به خبر خبرگزاری تسنیم در خصوص «میزان شارژ سهمیه بنزین در کارت های سوخت و میزان ذخیره قابل انتقال به دوره بعد در تمامی وسایل نقلیه» مراجعه کنید.

زمان دادگاه لیونل مسی بزرگ که به تخلف مالیاتی متهم است، اعلام شد.


زمان دادگاه مسی مشخص شد


زمان دادگاه لیونل مسی که به تخلف مالیاتی متهم است، اعلام شد.



ادامه مطلب ...